jag hatar att blogga, men gör det bara för dig.-

japp jag är sugen på kläder, massa kläder. jag vill bada i kläder. helst nu. Ska kanske upp på stan snart och byta sandaler till en storlek större. jag är helt kär i dom. nästan lika kär som jag är i David, och då är man kär, jävulskt kär. sugen på ljusa jeans leggings också, sugen på en t-shirt från gina och sugen på mera skor.
usch, jag borde inte åka upp på stan. Dethär kan bli alldeles för dyrt.
ps. snart kommer david hem. 3 mer nätter ensam sen är det david för hela helgen. jag längtar ( och saknar) mannen.
ps2. johanna, ida och jag ska på Håkan hellström snart (27 februari), hur slutade det här? david köpte biljetterna i höstast, men kom på att han inte kunde gå och nu står vi här. 3 tjejer som inte lyssnar på håkabråkan men är ändå taggade till tusen. Jag älskar livet just nu. Förutom att kläder kostar pengar, david gör lumpen och att jag har en läskig knöl på halsen. 

Kommentarer
Postat av: idus

TAGGA HÅÅÅÅÅÅÅKAN!

2009-02-22 @ 12:45:18
URL: http://iidamarias.blogg.se/
Postat av: andrea i din klass :)

BLOGGA MER FÖR SJUTTSIKEN :D

du skriver ju bra :)

2009-04-06 @ 18:55:02
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0