min dag

vaknade 07:36 av mig själv, gick upp och pluggade underabara naturkunskapen. den är verkligen skitsvår. Sen åkte mamma och jag till marieberg och jag övningskörde så jävla bra. Efter det åkte pappa och jag och lämnade mamma på jobbet, åkte till tippen och till maxi, och jag övningskörde bäst igen. OCH sen spelade pappa och ja wii i typ  2 timmar (världens längsta tennismatch) och pluggade. Sen åkte vi till karlslund och sprang och jag konstaterade på hemvägen när jag körde att alla borde köra som mig för då skulle ingen dö. Pappa och jag gjorde nyss tacos och snart blir det tvn. Hoppas alla har det fint, eller iallafall ni två som faktiskt läser.

Kommentarer
Postat av: you know who

hihi I'm one of them

2009-11-08 @ 21:59:04
URL: http://idamariasplace.blogg.se/
Postat av: kristin

nej men du ska bli :>

2009-11-09 @ 18:40:06
Postat av: hdf

snygg blogg :)



Kolla in min blogg där jag säljer jättesnyga superbilliga egendesignade armband & handsmycken



Candylovesme.blogg.se

2009-11-10 @ 00:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0