wii

Ser man på! här trodde jag att jag skulle få vänta till jul, men icke. Mina snälla föräldrar kom hem med ett wii idag!
jag har nu blivit ägare till ett fint litet wii som jag nu älskar mer än solen. Skämt åt sido, bara för att jag fick det idag så har jag inte pluggat så mycket som det va tänkt, jag skulle ha gjort historian (som jag hann) men även lite matte och börjat på Naturen och engelskan. Men jag tänkte ju inte dö imorgon så det är nog ingen fara, tar och gör det imorgon.
En till sak som ställde till det idag va att jag helt glömde bort att det va basket idag så när mamma och pappa kom hem med wii:et tänkte jag inte mer på det, så nu missade jag den med. Men jag får gå en annan gång med elin.
Och jag saknar david, massa massa massa. Imorgon är det bara en månad kvar på lumpen, jag är lite glad, men jag vet att david är lite ledsen, så jag är faktiskt ledsen med. Det ska bli kul att ha honom hemma hela tiden men jag vet att han tycker att det är svinkul där (även om han säger att det är tråkigt) föresten, jag älskar dig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0