fy

idag vet jag inte vad jag ska skriva. Har inte gjort ett skit på hela dagen förutom att Mamma och jag var en liten stund ute på stan och köpte biljetter till lördag, till johanna och mig! NU BLIRE DISCO ( och johanna är skyldig mig hela 60kr)
aja, snart kommer pappa hem och vi ska nog ta och övningsköra lite med bilen. Det är så himla tråkigt innan men jättekul när man sitter där. Jag ska försöka övertala honom till att övningsköra ut till landet så att jag kan hämta mina pärlor för jag är på ett mycket bra pyssel humör och MÅSTA bara pärla. Om inte mamma hade vart med på stan hade jag kommit hem med hela idé och hobby affären. Vilken tur att min mamma va snål, jag tycker ju igentligen inte ens om att pyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0